Όσοι κάνουν αναζητήσεις από το κινητό τους ή από κάποια άλλη φορητή συσκευή, είτε μέσω της εφαρμογής της Google ή μέσω της mobile έκδοσης του Chrome, θα παρατήρησαν ότι έγινε μία μεγάλη αλλαγή.
Στο κάτω μέρος της σελίδας των αναζητήσεων υπήρχαν οι αριθμοί των σελίδων στις οποίες είχαν χωριστεί τα αποτελέσματα. Αυτό πλέον έχει εξαφανιστεί και την θέση του έχει πάρει το κουμπί εμφάνισης περισσότερων αποτελεσμάτων (“more results”).
Πατώντας αυτό το κουμπί φορτώνεται μία καινούρια συλλογή αποτελεσμάτων που προστίθεται στην ήδη υπάρχουσα συλλογή.
Άνθρωποι της Google είχαν δηλώσει ότι αυτό που βλέπουμε αποτελεί ένα “test”. Ίσως είναι μία δοκιμαστική περίοδος στην οποία αυτό το feature είναι διαθέσιμο σε όλους, και περιμένουν την αντίδραση/ανάδραση του κοινού (user feedback).
Μέχρι όμως να είμαστε σίγουροι ότι θα εδραιωθεί σαν μόνιμο χαρακτηριστικό, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι είναι κάτι σχετικά προσωρινό.
We've been testing that and trying it with more people now.
— Danny Sullivan (@dannysullivan) April 8, 2018
Στο twitter είπαν ότι αυτό θα κάνει την διαδικασία ευκολότερη και πιο γρήγορη για τους χρήστες. Και όπως φαίνεται, οι διαφημίσεις θα φορτώνονται κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα. Δείτε εδώ τι ακριβώς έγραψαν:
The "More results" button will appear for searchers using the Google app for iOS & Android or major mobile web browsers other than Chrome for iOS — support for that is coming. As for ads, the button will load more organic results first, then ads when relevant underneath those.
— Google SearchLiaison (@searchliaison) April 11, 2018
Πλέον περάσαμε στην εποχή του mobile first indexing, που έχει απασχολήσει αρκετά τον κόσμο, και η Google μας παρουσίασε ένα καινούριο feature, που αλλάζει την σελιδοποίηση και μας φέρνει ένα τύπο του infinite scrolling στην σελίδα αποτελεσμάτων.
Κάποιοι μπορεί να μιλήσουν για κακή εμπειρία χρήστη (User Experience – UX) αφού το infinite scrolling δεν είναι ότι καλύτερο για μία στρατηγική επίτευξης στόχων (Goal completion strategy). Είναι όμως κάτι που θα πρέπει να περιμένουμε την ίδια την εταιρία να αποφασίσει.
Σίγουρα όμως μπορεί να μας κάνει να αναρωτηθούμε ποια είναι πλέον η σημασία του “βρίσκομαι στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων” και τι μπορεί να αλλάζει στο πως γίνονται οι κατατάξεις.
Πηγές
- www.seroundtable.com – Google Launches “More Results” Button, Drops Next Button & Ads Load Beneath Organic Results
- www.searchenginejournal.com – Google Switches to Infinite Scrolling Mobile Search Results
agathan
Αποφοίτησα απο το τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
του Πανεπιστημίου Κρήτης. Κάτα την διάρκεια εργάστηκα στην
τεχνική υποστήριξη του τμήματος. Ακολούθησε το
μεταπτυχιακό μου, Msc In Applied Mathematics at University Of Delaware. Ύστερα δούλεψα για μερικά χρόνια σαν web developer (CMS and what not) και SEO/Google Ads engineer.
Και τώρα είμαστε στο GeekD, μια λέξη που περιγράφει όλα τα παραπάνω.
"All we have to decide is what to do with the time that is given us."
-Gandalf The Grey, JRR Tolkien
Latest posts by agathan (see all)
- Αφιλόξενος πλανήτης Αφροδίτη: θα μπορούσε να υπάρχει ζωή; - 1 Οκτωβρίου 2020
- Τα ιπτάμενα αυτοκίνητα αρχίζουν να γίνονται πραγματικότητα - 13 Σεπτεμβρίου 2020
- Η ιστορική εκτόξευση της SpaceX που θα μεταφέρει αστροναύτες στον ISS - 26 Μαΐου 2020
Αφήστε ένα σχόλιο