Αναμείνατε ολίγον τι
S.E.O.

Τα νέα εργαλεία: mobile Speed Scorecard και Impact Calculator

Evolving Google Identity

Όσο περνά ο καιρός, τόσο περισσότερο βλέπουμε ότι οι χρήστες έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις είτε στην ποιότητα είτε στην ταχύτητα των ψηφιακών εμπειριών που τους προσφέρονται. Οι αναζητήσεις ποικίλλουν από το ποιο ξενοδοχείο θα επισκεφθούν στις διακοπές τους, στο ποιο αυτοκίνητο έχει την μικρότερη κατανάλωση, ποιο βιντεοπαιχνίδι έχει πάρει τις υψηλότερες βαθμολογίες, ποιο eshop με ρούχα έχει τις καλύτερες τιμές.

Τις περισσότερες φορές, οι αλληλεπίδρασεις τους με τις σελίδες που ακολούθησαν στις παραπάνω επερωτήσεις, κατέληξαν να γίνουν αρκετά δύσκολες γιατί οι σελίδες αυτές ήταν πολύ αργές.

Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν μιλάμε για mobile devices, όπου ο χρόνος αναμονής του χρήστη πέφτει πάρα πολύ. Θα παρατήσει πολύ πιο γρήγορα μία σελίδα που αργεί να φορτώσει.

Όλο αυτό είναι μία πρόκληση που πρέπει να αντιμετωπίσει μία επιχείρηση, και δεν είναι καθόλου εύκολο. Όπως μας λένε τα στοιχεία της ίδιας της Google (2016), το 53% των επισκέψεων που γίνονται σε ένα mobile site εγκαταλείπονται αν η σελίδα χρειάζεται πάνω από 3 δευτερόλεπτα για να αποκριθεί.

Για αρκετούς από μας, είναι βασικότατα εργαλεία το Pagespeed Insights – που πρόσφατα αναβαθμίστηκε -, το chrome lighthouse και το δωρεάν εργαλείο του pingdom. Εκτός από τα εργαλεία μετρήσεων, μπορεί να μιλήσει κανείς και για τις ταχύτατες σελίδες AMP, που σχεδιάστηκαν στην ουσία για αυτό το σκοπό.

Στην φαρέτρα όμως αυτή προστέθηκε πριν λίγες μέρες και το mobile Speed Scorecard.

Ένα εργαλείο που είναι αρκετά απλό στην χρήση του, και μπορεί κανείς να συγκρίνει την ταχύτητα της σελίδας του σε φορητές συσκευές με την αντίστοιχη ταχύτητα των σελίδων άλλων επιχειρήσεων.

Το  Speed Scorecard παρουσιάζει δεδομένα από χιλιάδες σελίδες από 12 χώρες. Τα στοιχεία αυτά τα αντλεί από το Chrome User Experience Report, όπως πλέον κάνει και το Pagespeed Insights.

Ένα παράδειγμα μπορούμε να δούμε πιο κάτω:

Όπως μας προτείνουν στο άρθρο του googleblog, μία σελίδα θα πρέπει να γίνεται διαθέσιμη για χρήση μέσα σε 5 δευτερόλεπτα στις φορητές συσκευές με σύνδεση 3G και μέσα σε 3 δευτερόλεπτα σε σύνδεση 4G. Η πραγματικότητα όμως είναι η εξής: ακόμα και η βελτίωση του χρόνου απόκρισης κατά 1 δευτερόλεπτο, μπορεί να αυξήσει πάρα πολύ τις μετατροπές.

Αυτό που μας επισημαίνουν είναι ότι με την καθυστέρηση στην απόκριση μιας σελίδας, οι μετατροπές μπορεί να μειωθούν έως και 20%. Κάτι που όπως καταλαβαίνουμε, επηρεάζει σημαντικά μία επιχείρηση. Μαζί με το παραπάνω εργαλείο, παρουσιάστηκε και το Impact Calculator.

Με την βοήθεια αυτού του εργαλείου, μπορεί να υπολογίσει κανείς τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η βελτίωση της ταχύτητας και ποια θα είναι η αλλαγή στα έσοδα της επιχείρησης.

Η ταχύτητα φαίνεται ότι έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πως αντιμετωπίζουν μία σελίδα οι χρήστες. Τα εργαλεία που γίνονται διαθέσιμα μας δίνουν ολοένα και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πως να αντιμετωπίσουμε τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται.

Μοιραστείτε το άρθρο

The following two tabs change content below.
agathan

agathan

Αποφοίτησα απο το τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Κάτα την διάρκεια εργάστηκα στην τεχνική υποστήριξη του τμήματος. Ακολούθησε το μεταπτυχιακό μου, Msc In Applied Mathematics at University Of Delaware. Ύστερα δούλεψα για μερικά χρόνια σαν web developer (CMS and what not) και SEO/Adwords engineer.
Και τώρα είμαστε στο GeekD, μια λέξη που περιγράφει όλα τα παραπάνω.

"All we have to decide is what to do with the time that is given us."
-Gandalf The Grey, JRR Tolkien

Αφήστε ένα σχόλιο

Επιλογές της ομάδας
Oumuamua
σκίτσο του Άλμπερτ Αϊνστάιν
Τι θα γινόταν αν ο αυτισμός ήταν ... υπερδύναμη;
Η Σοφία, το πρώτο ρομπότ πολίτης στον κόσμο, δήλωσε ότι θα ήθελε να αποκτήσει οικογένεια
Πώς δημιουργήθηκαν τα μαθηματικά σύμβολα;
NASA: το πείραμα των πανομοιότυπων διδύμων
Close