Τώρα πια τα αποσπάσματα (snippets) κάτω από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι μεγαλύτερα. Δεν έχουν πια το μέγιστο των 160 χαρακτήρων.
Η αλλαγή αυτή έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από την ίδια την εταιρία, και διάφορα εργαλεία έχουν επιβεβαιώσει το γεγονός με τις μετρήσεις τους.
Από εδώ και πέρα τα search snippets που εμφανίζονται, μπορεί να είναι από 160 μέχρι 230 320 χαρακτήρες, και αυτό εξαρτάται από την επερώτηση (query). Τα snippets δεν έγιναν απαραίτητα 230 320 χαρακτήρες για κάθε σελίδα αποτελεσμάτων (search engine results page – SERP), ένα μεγαλύτερο snippet μπορεί να παρουσιαστεί αν το απαιτεί η επερώτηση. Πολύ απλά, η δημιουργία και η παρουσίαση των snippets έχει γίνει πλέον δυναμική, έτσι ώστε να εξυπηρετήσει τον χρήστη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Τι σημαίνει αυτό για μας;
Αφού πλέον υπάρχει μια δυναμική διαχείριση των snippets, οι άνθρωποι του SEO και οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων δεν θα χρειαστεί να αλλάξουν το οτιδήποτε, όταν μιλάμε για την βελτιστοποίηση των meta descriptions.
Η επίσημη πρόταση της Google, από τον Danny Sullivan, είναι ότι δεν χρειάζεται να επεκτείνουμε/μεγαλώσουμε τα meta descriptions tags. Είναι περισσότερο μια δυναμική διαδικασία. (“don’t go expanding your meta description tags. It’s more a dynamic process.”)
Τα snippets βρίσκονται κάτω από κάθε αποτέλεσμα για να παρουσιάσουν μία σύντομη περιγραφή της σελίδας, τι είναι και ποιο είναι το περιεχόμενο της. Με την αλλαγή αυτή μπορεί να εμφανιστούν μεγαλύτερα snippets, που σημαίνει ότι μπορεί να εμφανιστεί και ένα μεγαλύτερο meta description tag. Βέβαια, όπως ανέφεραν και οι ίδιοι, ποτέ δεν υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο όριο για αυτό το tag.
Βέβαια όπως αρκετοί γνωρίζουν, η Google δεν εμφανίζει πάντα το meta description που έχουμε ορίσει για την εκάστοτε σελίδα. Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως να πάρει ένα κομμάτι του κειμένου από το σώμα (body) της σελίδας και να το χρησιμοποιήσει σαν snippet. Μερικές φορές χρησιμοποιούν το meta description tag. Αρκετά συχνά, δημιουργούνται σύμφωνα με το περιεχόμενο της σελίδας, και ίσως κάποια κομμάτια του tag, ανάλογα με την επερώτηση.
Η διαφορά είναι ότι πλέον θα παίρνει μεγαλύτερα κομμάτια του κειμένου, σε αυτές τις περιπτώσεις.
Τα snippets βρίσκονται κάτω από κάθε αποτέλεσμα για να παρουσιάσουν μία σύντομη περιγραφή της σελίδας, τι είναι και ποιο είναι το περιεχόμενο της. Με την αλλαγή αυτή μπορεί να εμφανιστούν μεγαλύτερα snippets, που σημαίνει ότι μπορεί να εμφανιστεί και ένα μεγαλύτερο meta description tag. Βέβαια, όπως ανέφεραν και οι ίδιοι, ποτέ δεν υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο όριο για αυτό το tag.
Αν είστε ευχαριστημένοι με τα meta descriptions των σελίδων σας και τι παρουσιάζουν στους χρήστες, αφήστε τα ως έχουν. Αν δεν είστε, τότε μπορείτε να προσπαθήσετε να τα αλλάξετε.
Το να μεγαλώσει κανείς τα meta descriptions των σελίδων του, θα είναι χαμένος χρόνος και κόπος.
Μπορεί κανείς να ελέγξει τις οδηγίες της Google σχετικά με τα meta descriptions στο πρόσφατο blog post, ή στην σελίδα βοήθειας ή στον SEO οδηγό που ανανέωσαν πρόσφατα.
Εκτός αυτού, γνωρίζουμε ότι το meta description δεν επηρεάζει άμεσα τα rankings των σελίδων. Αλλά είναι κάτι που θα τραβήξει τον χρήστη από την σελίδα αναζήτησης για να επισκεφθεί τον ιστότοπο μας, και έτσι να επηρεάσει το click-through rate – CTR της σελίδας.
Πηγές
agathan
Αποφοίτησα απο το τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
του Πανεπιστημίου Κρήτης. Κάτα την διάρκεια εργάστηκα στην
τεχνική υποστήριξη του τμήματος. Ακολούθησε το
μεταπτυχιακό μου, Msc In Applied Mathematics at University Of Delaware. Ύστερα δούλεψα για μερικά χρόνια σαν web developer (CMS and what not) και SEO/Google Ads engineer.
Και τώρα είμαστε στο GeekD, μια λέξη που περιγράφει όλα τα παραπάνω.
"All we have to decide is what to do with the time that is given us."
-Gandalf The Grey, JRR Tolkien
Latest posts by agathan (see all)
- Αφιλόξενος πλανήτης Αφροδίτη: θα μπορούσε να υπάρχει ζωή; - 1 Οκτωβρίου 2020
- Τα ιπτάμενα αυτοκίνητα αρχίζουν να γίνονται πραγματικότητα - 13 Σεπτεμβρίου 2020
- Η ιστορική εκτόξευση της SpaceX που θα μεταφέρει αστροναύτες στον ISS - 26 Μαΐου 2020
Αφήστε ένα σχόλιο